dagen har kommit ^^

Yes då är det den 19 idag då!   :D

har mycket att göra, upp och hoppa!

måste snacka med sandra, milla, elin och jenny, måste betämma vad jag ska ha på mig och fixa lite till.  allt måste vara tipp topp ^^   men nåt kommer säkert gå fel... 

och sen kl 20 ska jag och elin åka in till Kungsgatan 5 (vart det nu ligger) till deras studio och träffa dom + några vänner till dom.  

och sen ska vi gå till Sticky och jag och Elin är med på listan och så träffar vi jenny och sandra och sen får vi se!

Shiloh spelar såklart!   woho!  kommer nog bli fedt!



nu ska jag iaf upp och välja kläder!  hoppas att milla kommer hem från jobbet snart och kan hjälpa mig med kläder!
eller så ringer jag cilla...  får  se men jaja  

Haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0