blah...

suck... jag dör snart...    det ända jag kan tänka på just nu är Shiloh.  det händer så mycket kring dom nu.
Det är 5 dagar kvar till spelningen och jag är taggad till tänderna.

dom frågade ju mig om jag ville träffa dom i sin studio och se hur dom har det  och jag sa naturligtvis ja.  dom skulle kolla upp en dag men dom har inte hört av sig :)   men det gör inte så mycket :P    jag är till räckligt nervös över spelningen :P   och jag skulle dö av nervositet om jag skulle träffa dom i studion.   haha men det är klart att jag vill träffa dom men jag har ingen anning om vad jag skulle säga :S  

men men nu är det iaf 5 dagar kvar :P  och jag är bara ledig på tisdag och onsdag så än kan dom ju höra av sig ;)  

nu i veckan så har dom kommit med massa goa nyheter oxå :D 
ny myspacedesign + två nya låtar på myspace!   dom la upp Forever lost och Head vs. heart  :D  två helt sjukt bra låtar :) 




jag skrev - " Helt fantastiskt!       woho!!   :D  ni bevisar om och om igen att ni är dom bästa!  :)

kram katrin"



och första gången som Ola skrev till mig ^^

" Tack så hemskt mkt Kathrine! Det värmer verkligen!
Du får komma förbi studion i veckan o kolla lite. Nu börjar ju skivan få lite liv.
Hoppas du har det bra.
mvh / Ola - the SHILOH"


HIHI!!

haj puss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0