fradegsmys ;)

K-inget går som jag vill idag :( inte kul...

M -Men käraste du så är det ibland. Jag hoppas att det ordnar sig för dig.
Kramar!

K -:) ja jag vet... men det är tråkigt... men nu blir det nog inte så tråkigt iaf :P klart det fixar sig :D
kram :)


M -du är god du. Vad är det som kivas för dig?


K -HAHA äsch då det är inget att tänka på. vi släpper det! :) för nu blir det fredagsmys! :D


M -Vad härligt! vad ska du göra för något mysigt?


K -jag lagar mat till min familj och sen blir det film :) vad händer för dig då?

M - Vad trevligt! Vi sitter i studion nu och lägger ackgitarr på alla låtar, det kommer bli fint =) . Vi dricker förfriskningar och laddar upp för en trevlig utekväll + spelning. Har du lust att komma på våran spelning på Sticky fingers den 19?

K - okej trevligt :)
skojar du eller! det är klart! det missar jag inte! :D helt sjukt kul!

M - Vad roligt! Det ser vi fram emot! Det känns lite nervöst iom att vi ska lira nya låtar. Men vi ska göra vårat bästa så att du blir nöjd.


K - haha sött men jag tror inte att ni behöver vara oroliga :) eller tror.. jag VET! :D det kommer säkert gå hur jävla bra som helst och jag ser oxå fram emot det jätte mycket!

M - =)
Har du lust att komma förbi studion någon dag och se hur vi har det

K - ja det skulle vara kul :)

M - Vi är ju i studion varje dag men vi ska kolla in en dag som skulle passa bäst och samtidigt den dag som blir roligast för dig att vara här att åskåda vårat arbete

K - ja det är ju bra, jag vill inte störa er bara

M - Du skulle aldrig störa oss Katrin. Nu måste jag jobba. Shiloh hoppas verkligen att du får en trevlig kväll.
Kramar ifrån oss alla till dig

K - åhh tack! glad jag blir :) detsamma till er! :D

M - Ska försöka fixa gästlista till dig på sticky oxå. vet inte än hur många platser det finns, eller om vi får någon men ska försöka iaf. kram

K - :D det är lugnt, jag drar med några vänner som är väldigt nyfikna på er live oxå efter att jag har "terroriserat" dom med er musik :)


f fan cva glad jag blev nu!!!  Shit shit shit!!!!!!!!!  jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0