Fy...

take a walk on the wild side.


Igar var jag på party hos Elin som fyllde 19 år.
det var rätt tråkigt men jaja...  jag  gick hem i regnet istället för att följa med tjejerne till Parken.
var nog bra för Matte sa att det var tråkigt :P

men men jag är lite iriterad på mig själv just nu...
det känns som om jag tvingar mina vänner att följa med mig på Shiloh spelningen...
alla glömer av det hela tiden och skruvar lite på sig när jag nämner det...  men jag har ju bara frågat.
det känns lite surt.   Det är jag, Cilla, Milla T, Elin, Sandra och Jenny som ska gå.   det är 4 dagar kvar. TREVLIGT.

Jag ska simma snart oxå  men med tanket på att en liten tjej spyde i vattnet i Fredags så är jag inte så haj på att simma där idag :P   undra om dom har gjort nåt åt det?

i mon ska jag till Mormor och morfar igen och tvätta fönster och baka oxå.   det ska bli kul :D


Haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0