ingen fantasi :S

HAHA  nu ligger jag trea på Shilohs vän lista :D   etta och tvåa är Panic & Action som är deras bolag typ :P och ett annat fan som har varit det längre än jag tror ja och hon kommer inte ens från sverige... så lätt att jag är glad :D


det är onsdag idag och jag har varit med cilla i stan  :)
jag köpte en röd jätte fin mössa :D  och så åt jag på ett café som jag aldrig trodde att jag skulle äta på... äckelcafét vi djuraffären i femman.  när jag åt där förra gången så fick jag magsjuka..  på julafton oxå.  super kul X/

igår färgade jag håret lite rödare :)  det blev sjukt nice!  :D



och ikväll blir det spelning :D   Kid Galahad spelar på Parken i Göteborg! 
grattis inträde och ölen är billig!  kom och se kom och se!
jag och sandra ska dit iaf  :) 
http://www.parken.se/

åttonde gången som jag ser dom live och jag börjar funderar på om jag är en stalker ^^


ska åka om ca en timma men tills dess ska jag bråka lite med min bror och dricka te ;)

HAJ PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0