inte okej...

nu är jag hemma från spelningen på parken.

jag har en konstig känsla och jag blir inte av med den :(   den är jobbig.
som om jag har gjort nåt fel eller som att jag har glömt något... jag vet inte riktigt vad det är  det är bara en jobbig känsla av att det är nåt som är fel.  :(     usch.


spelningen var helt okej och dom spelade bra låtar men om jag får klaga på något så är det Mattes beteénde...
man tar inte sin publik på kuken ;)  ne men asså det tycker inte jag är helt okej när han gör, bara går fram till vissa i publiken och gör konstiga saker...  det är ju jätte roligt när han kommer ner i publiken  men hallå idag gick han över styr...  men men det får la han stå för, jag gillar fortfarende musiken! :D


jag kommer ihåg första gången jag såg Kid Galahad, det var i Bengtsfors på this is who we are. en grym festival och dom spelade.  jag tyckte jonas i bandet var snygg och jag stog och kollade på dom jätte länge och sen när dom började spela så var det skit bra!   och matte kolla mot mig och milla hela tiden och så kom han ner i publiken och stannade för några tjejer brevid oss så dom skulle kunna ta kort på dom och sen gick han till oss och jag fick en puss på pannan och milla en på kinden.   jag tyckte det var jätte kul och sen dess har jag gillat dom men det har utvecklats lite, jag bryr mig inte längre om dom kollar på mig eller går förbi, iaf inte så mycket om dom inte hejar eller snackar med mig då :P


Efter att dom hade spelat så kom Matte fram till mig och Sandra som stog och pratade och "slog" mig på axeln först och sen skakade han hand med oss :S   det var skumt  och jag fick tunghäfta som vandligt...  åhh jag blir så trött på mig själv!  :(   han sa att han var trött  och jag tror att han antog att det inte spelningen var så bra...  men jag tycker att det var bra, dom har ju gjort bättre men det var okej...

och nu är jag hemma med en konstig känlsa i magen...  inte okej! 
go natt haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0