panik...

okej nu vred det till isg i magen ordentilgt.

i morgon är Shiloh spelningen och idag var jag på jobbinterjuv och dom ville att jag skulle provjobba i morgon.

jagska ringa och fråga om jag kan gå därifrån kl tre- halv fyra. 

och så fick jag ett mail från Markus nyss som gjorde mig ännu mer nervrak.

: "God dag. Du + 1 är bjuden till att komma till våran studio i morgon. Vi kommer vara där med vänner innan spelningen å det vore kul om du kom. Vi kommer att lyssna på någon låt som kommer att vara med på skivan som vi ska släppa i mars.
Vi kan fixa två gästlisteplatsser åt dig till spelningen som är i morgon på Sticky. Mejla mig gärna och berätta vad din vän heter.

Var : Kungsgatan 5
Tid : ungefär 20.30"


JAG DÖR!!!! 

och nu kunde inte cilla följa med heller...  kul..
hon ska ta sprutan i mon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0