Shiloh Ep Recordings

Två videoklipp från shilohs ep inspelningar sommaren 09
väldigt trevligt måste jag säga ^^
och klippets höjdpunkt  är nog när "busMackan" är full och säger " måste kitta batterier först, till tv dossan." 
shit va jag skratta när han han sa så!  XD

ser fram emot ep sjukt mycket och spelningar såklart!
har väntat väldigt lång tid och hela tiden har dom sagt, " SNART kommer nyheter! snart snart! 
men visst vettu det har dom sagt sen februari! 
men nu vet jag säker att snart kommer den!  och lite har man ju hört från "storan" spelningen i september förra året (där jag var på listan)och det var super bra! 






det är bara epn det!, dom ska göra en hel plata nu oxå :D  fatta vilken platta det kommer bli!! 

storslaget!  :D   ja ni fattar noh att Shiloh ligger mig ganska varm om hjärtat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0