Draft: Okt. 30, 2009


gillar denna låten :P
spotify:track:4iccl2cYP8xsNQKuVne2xu


förövrigt bojkottar jag idol med ett undantag och det är Calle ^^  han är söt och ganska bra.
hehe men jag kolla inte på det för det bara lite när det gäller han  ;P

fy på mig... fredag kväll + halloween och jag sitter hemma helt själv, inte ens familjen är hemma...
det börjar bli lite tråkigt men jag fattar inte varför jag lagar jag orkar ju ändå inte göra nåt.
jo jag var ute och gick nyss med mina nyinköpta skor från idag (inte Converse tro det eller ej) och jag är inte van att det låter från mina fötter när jag går!  :O    det är  lite skumt.

jag och två av mina bästa vänner var på Ullared idag :)   jag köpte skor, en stor grön skjorta, två linen och 10 st packet med sminkborttagningsmedel ^^  det tycker jag är kul, det kommer räcka typ hela året :D  men då behöver jag inte tänka på det mer :P

nu önskar jag att Markus loggade in på  facebook...
jaja men nu får ja la kolla på en film eller nåt... imon blir det grejer!!  :D  tror jag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0