Kid Galahad

hej hej

igår spelade Kid Galahad på sticky igen :D  och jag var såklart där;)
haha och med mig hade jag mina vänner cilla, sandra och johanna :) 

idag fyller cilla 19 år så grattis till henne :D och så välkomnar vi henne in i klubben ;) 
imon ska vi och massa av våra vänner ut och fira men vi vet inte riktigt vart än...  men det kommer nog bli hur bra som helst :)   snart fyller jag 20 oxå ^^ 

men spelningen var iaf jätte bra som vanligt. det var sjunde gången som jag såg dom live.  det är mer än vad jag har sett nått band faktiskt :)    tycker att dom är jätte bra!  sjuk energi och söta och duktiga killar :P

www.myspace.com/kidgalahad

den 4 november spelar dom på Almost Famous parken / GÖTEBORG!    ca 20:00 tror jag  (mer info på deras sida :)
jag vet att jag iaf ska dit och jag tycker att DU oxå borde gå dit!


gå gärna in på min myspace : www.myspace.com/kathrine1990
där finns bilder från alla spelningar som jag går på :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0