Mary fay

hej :) 
igår fick jag ett meddelande utav Mary fay på myspace där det stog att dom har ställt in spelningen i göteborg den 31 oktober. mycket tråkigt tycker jag men det gör inte så mycket :P


"Hej :)
Hoppas allt är bra med dig?
Vill bara berätta att vi ställt in spelningen i Göteborg nästa vecka. Men vi kommer få ett nytt datum snart lutar åt att vi kommer och spelar andar vecka i december både fredag o lördag :)

Kram"


klart att jag ska se dom igen! :D  va jätte taggad på att se dom igen :P 
men inte kanske i den lokalen...  Diamond dogs vet inte vad det är men det är nåt skumt med det stället ^^

apropå igår så var vi ju ute och firade min bästa vän igår.  ojojoj säger jag bara!
på förfesten gick allt jätte bra och var jätte kul men sen spårade det ur... inte så roligt... men men det är bara att ta lära och inte göra om det ^^

min pappa tror att jag komer at säga "ALDIRIG MER"  men jag tänker inte säga det, man är bara ung en gång och måste testa sina gränser och leva lite. men just idag önskade jag att jag bara hade vart med på förfesten, hmm men ja jag var iaf där med mina vänner.  

nu ska jag gå och ställom alla mina klockor och försöka äta något :P



haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0