SHILOH SPELNING PÅ STICKY!!! jag spricker snart!

OMG!  ^^     vet ni hur glad jag blev nu!!??  :O
det är helt sjukt!  helt fantastiskt!!!

Shiloh kommer spela på Stickyfingers!!!!!!!!!   asså jag kan knappt bärga mig!  fy fan va jag längtar! 
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


"Shiloh live på Sticky Fingers i Göteborg!

Det var ett år sedan Shiloh spelade i Göteborg, då på Storans stora scen. Denna gången blir det mer intimare, mer feeling.

Torsdag 19 November, Sticky Fingers.
Releasefest för Shiloh's nya digitala Ep "Forever Lost".
De första 50 som kommer får Ep'n gratis.
Vi kommer att spela en massa nytt material.
DJ: Peter "Agaton Sax" Norström bjuder på indiesväng på dansgolvet!

Datum: Torsdag 19 November
Klubb: klubb TOTAL
Pris: Fri entre 20-21 sen 60:-
Ålder: 18 år

Kom och fira vårt nya Ep släpp med oss!"

http://www.myspace.com/shilohband
http://www.stickyfingers.nu/kalender_detail.asp?id=2041





det kommer bli så underbart så det finns inte!!! :D 
woho!  gud va bra dom är!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0