Välkommen till min nya blogg!

okej jag har gjort en till blogg.
folk blev nog lite trötta på mig och alla grjere ja la upp på bilddagboken om Shiloh och andra band :P  
men ursäkta mig då om det är mitt största intresse liksom ;) 

så här kommer ja skriva allt om min favorit musik och lite annat oxå ^^   varning finns kanske lite att jag kommer sväva ut lite och bara flumma.  de flesta sakerna kanske är helt jävla dumma i huvet men det är jag det ;)

jag kan tänka mig att de flesta inlägg kommer handla om ett underbart band som heter  Shiloh  :D
sjukt bra musik och väldigt trevliga killar :)   www.myspace.com/shilohband


just nu så är mina favoriter Shiloh, the berndt, kid galahad, hardcore superstar, flood of red och coheed and cambria :)

nu sätter jag igång med bloggen!  hajpuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0