20 år idag :)

Yes idag fyller jag 20 år :)   GÖTT

jag önskar att man stannade på 20, fatta va gött det hade varit :P

min pappa fyller oxå år, 57 år.


skön star på dagen iaf :P 
vaknade tio med att min mobil lät som fan!  ett X antal grattis sms kom där,
drog ig i sängen en stund och fick 3 grattis samtal med sång och allt!
gick upp satte på datorn, blev bombad med grattishälsningar :P    och nu ska man börja göra iordning sig lite. 

oh jag blev så glad, Linus och Shiloh skev grattis:

"Ett stort Shiloh grattis ifrån oss till dig Katrin =) Hoppas du får en underbar dag!"

och så gratta The Berndt mig oxå :)  det var oxå super kul! 





jag kanske återkommer senare :)
ha det gött, för det ska jag iaf ha!

HAJ PUSS !!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0