bli blah ha...

Hej hej

idag har jag varit med camilla T när hon tatuerade sig på No fear tatto.
En stor häst på halva ryggen blev det! skit fin!  jag tror att jag ska boka tid där med snart :P



och så är jag nu  etta på Shilohs vänlista på myspace!!!
vet inte varför men det är jag!  :D    det är så kul att jag håller på att dö :P
jag hoppa upp ur stolen och dansa runt när jag såg det förut :P


och så har dom ett nytt gig på fredag,

"Ni är härmed bjuda på en dansant punkspelning i GBG! Vi kommer att spela ett mini gig på invigningen av nya Carlingsbutiken i Femmanhuset Nordstan Göteborg nu på Fredag 12 Feb klockan 20.00. Kommsi..kommsi.."


roligt!  men ja får se om jag går. 


och åter igen så räddar Lollan mig från en panikattak inför min fest :D
nu ska jag gå och möta milla efter jobbet och sen blir det film och mys :)

HAJ PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0