frågor med inga svar.

hej hej efter två sköna hemma dagar så satte jag mig och rensande på min dator på bilder och musik och nu efter två timmar så har jag bara 5 frågor till mig själv:
1. hur kan man undgå att gå ut en endaste stund på hela dagen? ( har inte ens kollat ute genom fönstret vad jag vet),
2. varför har jag så många kopior av samma bilder?,
3. varför har jag kvar suddiga bilder?,
4. varför tar jag så JÄVLA mycket bilder!?
5. vart köper man hörlurar till en ipod?  (denna frågan var inte till mig ;))

jag är så jävla långt ifrån att vara klar med rensningen...  kommer in på annat hela tiden också.
jaja jag tar lite i taget...

i mon ska jag och milla på bio. Avatar tror jag och på måndag ska jag och jenny träffas i stan.  trevligheter.
jag saknar skolan.  kollade på bal och studentbilderna förut...  :(  och så vill jag att en (två) viss person hör av sig <3 men han värkar ha försvunnit från jordens yta -_-.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0