Party party!

jag vill på spelning!  ;)    jag träffade Madsen för en stund sen :)  jag blir så glad när man träffar han, han är en lite pina ibland men med han så glömmer man alla sina problem och skrattar åt allt han säger.    så nu är jag på bättre humör än vad jag var förut :P


Februari komer bli en jävlegt grym månad! 

25:färga håret
27:klippa mig
28:tandläkaren
29:The berndt
30:middag på bambou med familj + bekanta

1:  20 år!!!  och pappa 57 :P
12:  yashin på fängelset
13: PARTY!
20: Jenny och patriks inflyttningsfest!
26: Neverstore på sticky
26:Karlstad <3


kid galahad  - 9 april  20:00 sticky top floor


kommer bli grymt såger jag bara!! 
vi hörs  haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0