sticky spelning IGEN....

hej hej.
jag fattar inte hur jag tänker ibland, jag är så trött på Stick- spelningar så det är inte sant och så går jag endå ;)
jag gillar sticky och jag går ju bara om det är bra band eller roligt folk som drar dit.

i Onsdags gick jag dit med camilla T och seija. det var faktiskt jätte kul.   crucial pride, streetlights, stackhouse, years of falling och SIPHON FUEL spelade.    vi kom för att siphon fuel spelade.   camilla och seija känner dom och jag har varit på en av deras spelningar innan och då var vi på förfest hos dom innan.

det var bra musik , bra vänner och snygga killar där :P 

spelningen var jätte bra och skit kul :)  så det var ju lyckat.

usch idag är det Lördag och jag undrar varför jag är hemma... varför är jag inte ute på krogen?!
skit samma nu drar jag till Kungälv och Sandra och tar en lugn lördagkväll.  ska sitta och ta igen den tiden som vi  inte har träffats och snacka musik :)  blir nog kul :) 

ha det bra haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0