kommer make overn funka? allt sitter i hövet!

Hej det var ett tag sen!  ;)

Idag mår jag skit, förkyld, illamåeende och snurrig :S
MEN om två timmar så får jag sakta börja min make over från sjuklig slusk till... ja då var det det med kläderna...suck.. jaja får ta det när det kommer... 

Make overn är sjukt (^^) vilktigt för ikväll ska jag till Sticky och se Shiloh och zackarias!!!!
woho!!  fatta va grymt! 

men jag ska dit själv... det suger men jag hoppas att jag inte gör bort mig och att allt kommer gå bra.
jag åker dit halv nio för zackarias sa till mig att vara där kl nio ^^ det var fräckt, jag snacka med dom igår när dom sände live från deras studio igår kväll

länk:
http://bambuser.com/channel/Zackarias/broadcast/621769

det var toppen!

det kommer bli fedt men det skulle ju såklart vara ännu bättre om jag slapp gå dit själv men jag hoppas att Shiloh har tid att snacka lite och åter igen att jag inte skämer ut mig då :P

kust nu sitter/ligger jag i sängen och kollar på project runway och mår ganska piss men på samma gång så känner jag mig pepp.lyssnar på Shiloh när det är reklam och kollar på videoklipp med dom.
mamma gillar verkligen inte att jag åker iväg men jag måste!  ^^  jag älskar dom! 

jaja vi hörs
haj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0